Reklamacje | PGNiG - Portal korporacyjny

 

Reklamacje

Zanim zgłosisz do nas swój problem, zapoznaj się z najważniejszymi informacjami na temat zgłaszania oraz rozpatrywania reklamacji.

Kiedy zgłosić reklamację?


Zgłoś nam reklamację niezwłocznie po stwierdzeniu nieprawidłowości.

W jakim terminie udzielamy odpowiedzi na reklamacje?


Odpowiedzi udzielamy najszybciej jak, to jest możliwe, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.

Kiedy przysługują Ci bonifikaty?


Za niedotrzymanie parametrów jakościowych paliwa gazowego oraz standardów jakościowych obsługi Klienta, przysługują Ci bonifikaty zgodnie z Taryfą.

Jak złożyć reklamację?


Reklamacje i skargi mogą być zgłaszane:

Elektronicznie

Za pośrednictwem formularza kontaktowego 

W Biurze Obsługi Klienta

Reklamację możesz złożyć w formie ustnej lub pisemnej w dowolnym BOK

Listownie

Prześlij list na adres korespondencyjny. Znajdziesz go w umowie lub na fakturze w polu „Wystawca”

Telefonicznie

Nr telefonu znajdziesz na fakturze, na podstawie której płacisz

Pozasądowe rozwiązywanie sporów

 

Wnioski w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dla reklamacji, w których spór nie został rozwiązany, rozpatrywane są przez Koordynatora do spraw negocjacji działającego przy Prezesie Urzędu Regulacji Energetyki.

Adres:
Urząd Regulacji Energetyki
Al. Jerozolimskie 181
02 - 222 Warszawa
www.ure.gov.pl

Podstawy prawne:

Załącznik

  • Nazwa plikuTyp plikuWaga pliku
  • Formularz do pobrania, wypełnienia i wydruku pdf 596.08 kB
zamknij
W związku z korzystaniem z tej strony internetowej, na Twoim urządzeniu końcowym instalowane są pliki cookies. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. W takim wypadku są one przetwarzane w celu poprawy jakości usług oraz w celach analitycznych. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.