Cel II

Dbanie o rozwój kompetencji pracowników/ Firma ucząca się

Priorytetem w GK PGNiG jest tworzenie przyjaznego, niepowtarzalnego miejsca pracy – dla obecnych i przyszłych pracowników. Stąd współpracujemy z wieloma szkołami i uczelniami w miejscach, gdzie działają podmioty GK. Opowiadamy młodzieży, jakie zawody są ważne w GK, umożliwiamy wizyty pozwalające przyjrzeć się naszej pracy, staże i praktyki studenckie, zawodowe. Z myślą o dobrze wykształconej kadrze wspieramy konkretne kierunki kształcenia oraz prowadzimy szereg szkoleń dla pracowników. Wspieramy także ich rozwój poprzez system oceny pracy.

Działania / Dobre Praktyki

Wprowadzamy system oceny pracowników, aby poprawić efektywność pracy i dbamy o ich rozwój

Zarządzanie i rozwój

Szkolenia PARP – Akademia menadżera w Dolnośląskim Oddziale Obrotu Gazem

W ramach projektu centralnego PGNiG pt. „Akademia menadżeraDOOG zrealizowało cykl szkoleń dla kadry kierowniczej średniego szczebla. Szkolenie miało na celu przekazanie kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania. Tematy obejmowały zarówno zagadnienia z kompetencji społecznych, umiejętności interpersonalnych, jak i wiadomości prawne. Wzięło w nim udział 16 pracowników.

Akademia Lidera

Jest to projekt coachingowy, który był inicjatywą PGNiG SA Pomorskiego Oddziału Obrotu Gazem. Jej celem  był rozwój indywidualnych cech osobowościowych kadry menadżerskiej poprzez cykl szkoleń kompetencyjnych. Projekt rozpoczęły w 2010 r. szkolenia z zakresu zwiększenia tzw. kompetencji miękkich. Kontynuacją cyklu w roku 2011 był trening „Zarządzanie czasem i stresem”. Projekt nastawiony był na rozwój przez analizę indywidualnych predyspozycji osobowościowych. W ramach Akademii Lidera przeszkolono 100% kadry menadżerskiej Gazowni Gdańskiej.