CEL I

Stworzenie efektywnej, przyjaznej dla użytkownika platformy samoobsługowej

 

E-PASAŻ

 E-Pasaż PGNiG SA jest serwisem internetowym ekspercko-sprzedażowym, który obejmuje:

PGNiG SA wychodząc naprzeciw potrzebom rynku oraz korzystając z wieloletniego doświadczenia oraz wiedzy swoich pracowników uruchomił nowy produkt – serwis ekspercko-sprzedażowy w postaci platformy internetowej, dostosowany do oczekiwań Klienta oraz pozwalający na budowanie lojalności i zaufania.

E-Pasaż

Portal e-Pasaż PGNiG SA jest to nowoczesny, łatwy, szybki sposób świadczenia usług na rzecz odbiorców końcowych gazu ziemnego. Propaguje wykorzystywanie paliwa gazowego. Pomaga rozwiązać problemy związane z:

Program Partnerski PGNiG SA ma na celu promowanie biorących w nim udział Partnerów, którzy podpisali umowy. Korzyści jakie daje Partnerom e-Pasaż PGNiG SA to możliwość pozyskiwania nowych Klientów końcowych gazu, co przekłada się na wzrost zamówień, a co za tym idzie rozwój firmy i korzyści finansowe. Dzięki e-Pasażowi informacja o firmie Partnera trafia do szerokiego grona Klientów.
Jest to wyjątkowo dobra praktyka służąca zarówno klientom, partnerom, jak i PGNiG SA.

Pilotaż Programu Partnerskiego PGNiG SA rozpoczął się w czerwcu 2011 r. Przeprowadzono go w Gazowni Lubelskiej i Zabrzańskiej. Dolnośląski Oddział Obrotu Gazem po zakończeniu pilotażu jako pierwszy w Polsce wdrożył Program Partnerski PGNiG SA.

W sierpniu 2011 r. Gazownia Zgorzelecka rozpoczęła pracę nad tworzeniem dokumentacji potrzebnej do współpracy z Partnerami w Programie Partnerskim PGNiG SA e-Pasaż. Wykorzystywana jest ona przy zawieraniu umów z potencjalnymi Partnerami tj. osobami fizycznymi lub prawnymi prowadzącymi działalność gospodarczą związaną z branżą okołogazowniczą. E-pasaż w bardzo dużym stopniu wykorzystywany jest przez pracowników w Biurach Obsługi Klienta. Służy podniesieniu jakości usług poprzez profesjonalne doradztwo. Portal polecany jest wszystkim zainteresowanym Klientom.

Platforma internetowa e-Pasaż jest objęta monitoringiem. Według Google Analytics liczba osób, które odwiedziły tę witrynę w czasie od 01.06.2011 r. do 31.12.2011 r. to:

Wdrożenie e-pasażu wsparte zostało działaniami marketingowymi. Przygotowane zostały materiały informacyjne nt. Programu Partnerskiego PGNiG SA, między innymi: