Działamy z pełnym zrozumieniem

 

Jako firmie o tak poważnych zadaniach i dużej odpowiedzialności społecznej, zależy nam na kontakcie ze wszystkimi spośród milionów naszych klientów.

Dlatego, aby ułatwić komunikację z nami głuchym i niedosłyszącym klientom, otwieramy sie również na obsługę w języku migowym.

Za sprawą aplikacji Migam, nasza obsługa klienta staje się jeszcze bardziej dostepna i pomocna.

Połącz

 

 

 

 

 

 

Jak to działa?

Aplikacja Migam łączy osobę głuchą z tłumaczem, który pośredniczy w rozmowie z pracownikiem obsługi. Tłumacz jednocześnie widzi się z osobą głucha i słyszy z pracownikiem, więc moze komunikować się z obiema osobami.

Jak skorzystać?

  • Pobierz aplikację Migam na swój smartfon.
  • Przyjdź do naszego Biura Obsługi Klienta ze swoim smartfonem.
  • Z zakładki "Przyjazny kontakt" wybierz "PGNiG Obrót Detaliczny"
  • Migam nawiąże połaczenie video w czasie rzeczywistym miedzy Tobą a tłumaczem migowym.

Korzystaj także w domu.

Tłumacz Migam może zadzwonic na naszą infolinię, jeśli go o to poprosisz.