A A A powiększ tekst

To jest element flash

Do najważniejszych zadań realizowanych przez Oddział  należy:

  • zapewnienie Odbiorcom trwałych i stabilnych dostaw gazu ziemnego,
  • kompleksowa, zgodna z najwyższymi standardami obsługa Klientów,
  • budowanie trwałych, opartych na wzajemnym zaufaniu relacji z Klientami, 
  • podejmowanie licznych działań mających wpływ na wzrost zadowolenia i satysfakcji Klientów,
  • wdrażanie innowacyjnych rozwiązań oraz nowych produktów i usług,
  • usprawnianie i optymalizacja wewnętrznych procesów oraz organizacji Oddziału.

Naszą ambicją jest prowadzenie działalności z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii i narzędzi informatycznych, takich jak Elektroniczne  Biuro  Obsługi  Klienta  eBOK,  Biuro Contact  Center oraz portal e-pasaż PGNiG, które umożliwiają Klientowi w sposób prosty i wygodny, bez wychodzenia z domu, załatwienie wszelkich spraw związanych z dostawą gazu.
Zgodnie z przyjętą w PGNiG SA ideą społecznej odpowiedzialności biznesu podejmujemy wiele działań i inicjatyw, które propagują i wspierają bezpieczeństwo i ochronę środowiska, sport i edukację oraz naukę i kulturę. Nasz udział w życiu lokalnych społeczności realizujemy między innymi poprzez promocję i organizację takich akcji i przedsięwzięć jak: Bezpiecznie nad Wodą, Mamo tu jestem, Galeria Jednego Dzieła, Festiwale Nauki, Rowerowe Piątki, projekty edukacyjne dla dzieci i młodzieży.