1. Dla Domu
  2. Regiony
  3. Region Karpacki
A A A powiększ tekst

To jest element flash

Region Karpacki obejmuje obszar o powierzchni 60 578 km2 charakteryzujący się największym stopniem zgazyfikowania i największą ilością udostępnionych Klientom stacji tankowania sprężonego gazu ziemnego CNG do zasilania pojazdów mechanicznych. Region obsługuje łącznie ponad 1,4 mln Klientów - Odbiorców gazu w tym ponad 6,5 tys. Klientów Biznesowych, a łączna roczna sprzedaż paliwa gazowego wynosi prawie 2 mld m3.

 

Wielkość sprzedaży gazu jest wynikiem konsekwentnie realizowanej polityki sprzedażowej zgodnej ze strategią całej GK PGNiG SA. Podstawą realizacji strategii jest nieustanne doskonalenie naszych umiejętności w obsłudze klienta i systemie komunikacji, promowanie gazu poprzez wskazywanie jego szerokich zastosowań, a także pozytywnego wpływu na środowisko, oraz poprzez aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych i domowych. 

 

Realizując strategię rozwoju spółki prowadzimy działania zmierzające do poszukiwania klientów w obszarze nowych technologii i kierunków zastosowania gazu ziemnego, jak również w obszarze substytucyjnych źródeł pozyskania energii poprzez poszerzenie oferty handlowej o sprzedaż energii elektrycznej.

Region Karpacki prowadzi również działania mające na celu wspieranie lokalnych środowisk. Jest dzięki temu postrzegany jako aktywny uczestnik życia społecznego i kulturalnego regionu, co pozwala budować pozytywny wizerunek firmy zaangażowanej w inicjatywy istotne dla społeczności. Jest laureatem wielu cennych nagród i wyróżnień za swoją działalność na rzecz promowania regionu.

    Region Karpacki

  • 19.08.2014 Optymalizacja sieci BOK

    Szanowni Klienci,

    informujemy, że w ramach optymalizacji sieci Biur Obsługi Klienta,

    Biuro Obsługi Klienta w Rudniku, ul. Mickiewicza 9, 37-420 Rudnik

    oraz Biuro Obsługi Klienta w Leżajsku, ul. Polna 1, 37-300 Leżajsk,

    od dnia 1 września 2014 r. zostaną połączone.

     

    Obsługa Klientów w ramach umów kompleksowych dostarczania paliwa gazowego, wsparcia w procesie przyłączeniowym

    oraz udzielania wszelkich informacji prowadzona będzie w Biurze Obsługi Klienta w Leżajsku, ul. Polna 1.

    Wszelką korespondencję związaną z handlową obsługą Klienta prosimy kierować na powyższy adres.

    Godziny otwarcia 8.00-17.00. 

    Obsługa telefoniczna od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-19:00 pod numerem: 12 687 46 05.

    więcej
  • 24.07.2014 Optymalizacja sieci Biur Obsługi Klienta

    Szanowni Klienci,

    informujemy, że w ramach optymalizacji sieci Biur Obsługi Klienta, obsługa Klientów BOK Niepołomice, ul. Piękna 1, od dnia 1 sierpnia 2014 r. odbywać się będzie:

     

    Dla mieszkańców gmin Igołomia-Wawrzeńczyce oraz Nowe Brzesko:

    BOK Kraków Nowa Huta, os. 2-go Pułku Lotniczego 1, 31-867 Kraków, godziny otwarcia: 8.00-18.00,

    Dla mieszkańców pozostałych gmin: BOK Wieliczka, ul. Legionów 20, 32-020 Wieliczka godziny otwarcia 8.00-17.00. 

     

    Wszelką korespondencję związaną z handlową obsługą Klienta prosimy kierować na powyższe adresy.

    Obsługa telefoniczna od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00 - 19:00 pod numerem: 12 687 46 05.

     

    więcej
  • 11.03.2014 Nowa lokalizacja Biura Obsługi Klienta w Chełmie.

    Szanowni Klienci,

    informujemy, że z dniem 28 marca 2014 r. zmianie ulega siedziba Biura Obsługi Klienta w Chełmie.

     

    Dotychczasowe biuro zostaje przeniesione z ul. Piwnej, do nowej lokalizacji przy ul. Lubelskiej 61.

     

    Godziny otwarcia pozostają bez zmian, poniedziałek - piątek: 8.00 - 17.00.

    Obsługa telefoniczna od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00 - 19:00 pod numerem: 12 687 46 05.

     

    więcej