Co to jest e-BOK

Serwis e-BOK jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie Państwa kontaktu z PGNiG. Dzięki e-BOK nie jest już konieczna osobista wizyta w Biurach Obsługi Klienta. Klienci mają dostęp do istotnych dla siebie informacji w dowolnej chwili, bez ograniczeń i w komfortowych warunkach – w domu, w kafejce internetowej, w każdym miejscu z dostępem do Internetu.

Korzyści dla użytkownika systemu e-BOK

  • szybki dostęp do informacji związanych z poborem paliwa gazowego,
  • dostep przez 24 godziny na dobe, 7 dni w tygodniu
  • oszczędność czasu i wygoda obsługi
  • darmowy dostęp
  • bieżacy podgląd salda
  • gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z internetem

Co umożliwia e-BOK

  • przekazanie odczytu licznika gazomierza,
  • sprawdzenie terminu płatności wystawionych faktur,
  • płatności elektroniczne za wskazane faktury (z wyłączeniem e-BOK działającym w Regionie Pomorskim),
  • sprawdzenie historii wpłat,
  • dodanie innego płatnika, Klienta (np. w sytuacji kiedy ktoś dokonuje opłat za dwa mieszkania),
  • wyświetlenie wykresów oraz statystyk w zadanym okresie związanych ze zużyciem energii,
  • zamówienie nowych produktów, usług
  • wgląd i edycję swoich danych teleadresowych (email, telefon stacjonarny komórkowy)