Drukuj

21.12.2016 PGNiG stawia na piłkę ręczną – strategiczny sponsor przedłuża umowę

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA będzie sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej przez kolejne cztery lata. Wspólnie ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce spółka przedstawiła długofalowy plan rozwoju tej dyscypliny sportu w naszym kraju. PGNiG pozostaje sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej do końca 2020 roku.

W konferencji prasowej – obok prezesa zarządu ZPRP Andrzeja Kraśnickiego i wiceprezesa zarządu PGNiG SA Janusza Kowalskiego – wzięli udział także trener reprezentacji Tałant Dujszebajew i reprezentant Polski Kamil Syprzak.

To najważniejsza umowa sponsoringowa PGNiG SA. W tym roku zarząd spółki podjął decyzję, aby w obszarze sponsoringu sportu skupić się wyłącznie na piłce ręcznej. Czteroletni okres umowy podyktowany jest cyklem olimpijskim.

PGNiG SA chce także wspomóc ZPRP w pozyskaniu kolejnych sponsorów, którzy przyczynią się do rozwoju piłki ręcznej w Polsce. Spółka przygotowała strategię działań komunikacyjnych, które mają na celu popularyzację tej dyscypliny sportu w kraju. Niektóre z rozwiązań PGNiG z powodzeniem wprowadziło, promując Superligę – profesjonalne rozgrywki piłki ręcznej.

Rozpoczęcie profesjonalizacji PGNiG Superligi jest tylko pierwszym etapem w rozwoju piłki ręcznej w Polsce. Równie ważna jest popularyzacja piłki ręcznej, zachęcanie do gry i dotarcie do kibicówpowiedział Janusz Kowalski, wiceprezes zarządu PGNiG SA. – Planujemy stworzenie „Brygady Ręcznej”. To będzie stała ekipa obecna przy drużynie narodowej. Dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych będziemy mogli przekazywać kibicom informacji z pierwszej ręki. Będziemy blisko zawodników na treningach, w trakcie gry, w przerwach, po meczu. Chcemy przekazywać kibicom informacje, których szukają i podawać je w atrakcyjnej formie – dodał.

Jestem niezwykle wdzięczny Polskiemu Górnictwu Naftowemu za zaangażowanie, zaufanie i bardzo dobrą współpracę. Jesteśmy zaszczyceni, że jedna z największych, strategicznych firm w kraju angażuje się w sposób odpowiedzialny w rozwój polskiego sportu i wspiera  polską piłkę ręczną. Jestem przekonany, że ta współpraca przynosi i nadal będzie przynosić wymierne korzyści obu stronom. Zapewniam, że zrobimy wszystko by nasz strategiczny partner czerpał z niej jak największe korzyści marketingowe i wizerunkowe. Jestem przekonany, że wszyscy: zawodnicy i zawodniczki, sztaby szkoleniowe i przedstawiciele Związku Piłki Ręcznej zrobią wszystko by osiągnąć wymarzone przez wszystkich  sukcesy sportowe, priorytetem są dla nas Igrzyska Olimpijskie w Tokio w 2020 rokupodkreślił Andrzej Kraśnicki, prezes zarządu ZPRP.

PGNiG SA jest sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej od 2010 roku. Sponsoruje seniorskie i juniorskie reprezentacje Polski zarówno damskie, jak i męskie. Spółka zaangażowała się także w sponsoring piłki ręcznej plażowej. Jest tytularnym sponsorem PGNiG Superligi.

Powrót